Jumaat, 25 Februari 2011

SYARAT-SYARAT PERTANDINGAN MENULIS ARTIKEL

SYARAT-SYARAT PERTANDINGAN MENULIS ARTIKEL


1.             Artikel hendaklah ditulis dalam Bahasa Melayu.
2.            Panjang artikel hendaklah melebihi 15 muka surat dan tidak melebihi 25 muka surat
3.            Esei hendaklah ditaip di atas kertas A4 dalam jarak langkau sebaris setengah (1.5 spacing) menggunakan huruf Arial bersaiz 12 (Font 12)
4.            Setiap esei hendaklah merupakan hasil penulisan asli dan belum pernah disiarkan oleh mana mana bahan cetakan. Karya ciplak, plagiat atau terjemahan tidak akan diterima.
5.            Setiap karya yang dihantar, berhak diguna, disiar atau dicetak oleh pihak penganjur didalam apa-apa bentuk media tanpa perlu izin rasmi penulis. Namun hak cipta karya di tangan penulis.
6.            Pemenang akan dihubungi oleh penganjur untuk urusan penyampaian hadiah dan nama- nama pemenang juga akan diumumkan dalam facebook dan blog  http://inspirasikb.blogspot.com/
7.            Setiap karya yang dihantar, berhak diguna, disiar atau dicetak oleh pihak penganjur didalam apa-apa bentuk media tanpa perlu izin rasmi penulis. Namun hak cipta karya tetap di tangan penulis.
8.            Pemenang pertandingan sajak berdasarkan jumlah LIKE yang paling banyak facebook bagi setiap kategori penyertaan yang dipertandingkan. Keputusan panel hakim adalah muktamad


Jangan lupa LIKE PAGE ILHAM INSPIRASI ANJURAN UITM KELANTAN DI FACEBOOK

Tiada ulasan:

Catat Ulasan